Donald jest szefem recepcji w odnowionym hotelu Westin. Niektórzy uważają, że jego praca jest nudna, ale nie zdają sobie sprawy, że jest to bardzo odpowiedzialne zajęcie. Pracownicy recepcji muszą być bardzo zorganizowani, kulturalni, odpowiedzialni i życzliwi. Każdego dnie dbają o gości, o dokumenty osób tam przebywających oraz o klucze do wszystkich pokoi. Muszą być zawsze świadomi wielu czynników, aby wszystko funkcjonowało w należytym porządku, a hotel działał prawidłowo.
Jest gorący sezon i hotel jest obecnie pełny. Jest wielu gości, którzy spędzają tu kilka dni, niektórzy na wakacjach, inni w pracy. Dziś rano sześcioosobowa rodzina opuściła hotel i udała się na lotnisko krajowe. Jednak w ostatniej chwili zdali sobie sprawę, że zgubili paszporty. Zakładają, że paszporty zaginęły w hotelu, więc muszą od razu szybko zareagować.
Donald otrzymał telefon od zmartwionej rodziny z pytaniem, czy mógłby znaleźć dokumenty. Wie, że ponosi za nich odpowiedzialność, mimo że są już poza hotelem, więc obiecuje im, że zrobi wszystko, aby znaleźć ich dokumenty. Donald bardzo lubi pomagać ludziom, więc od razu zaczyna szukać paszportów.
W niektórych grach tego typu, ukryte obiekty odblokowują kolejne etapy fabuły lub nowe lokacje, co sprawia, że ich znalezienie staje się kluczowe dla kontynuacji gry i rozwinięcia opowieści. Gry w szukanie ukrytych obiektów często wprowadzają różnorodne mechaniki, takie jak interakcja z otoczeniem czy konieczność rozwiązywania dodatkowych łamigłówek, aby odkryć dobrze ukryte przedmioty