Trudna zręcznościówka w stylu starych gier retro, w której główny bohater traci jeden punkt zdrowia po każdym skoku. Dlatego należy tak rozplanować całą planszę, by starczyło mu tych punktów zdrowia na zdobycie wszystkich kluczy i ucieczkę do otwartych za pomocą tych kluczy drzwi. Kolce i inne okropności natychmiast go unicestwiają.
Upadek z wysokości, albo skok kończący się długim spadaniem i upadkiem nie wpływają na ilość zabieranych punktów zdrowia i cały czas odbierają naszemu bohaterowi jeden punkt. Punkty jego zdrowia znajdują się u góry ekranu.
Czarno-białe gry retro z lat 80-tych to fascynujący rozdział w historii elektronicznej rozrywki. W tamtych czasach, ograniczenia technologiczne były ogromne, a mimo to deweloperzy potrafili stworzyć gry, które przyciągały na godziny. Prosta grafika i ograniczona paleta barw nie przeszkadzały w dostarczaniu wciągającej rozgrywki i wyzwań, które testowały zarówno zręczność jak i intelekt graczy.
Te gry często charakteryzowały się minimalistycznym designem i prostotą, co wymuszało na twórcach skupienie się na mechanice gry i jej grywalności. Brak kolorów skłaniał do tworzenia bardziej wyrazistych i charakterystycznych kształtów, które pomagały graczom w orientacji na ekranie. Czarno-białe gry retro były również świadkiem narodzin wielu innowacyjnych pomysłów w projektowaniu gier, które wpłynęły na całą branżę i które są wykorzystywane po dziś dzień.
Warto zauważyć, że te gry nie tylko bawiły, ale również edukowały i rozwijały umiejętności takie jak planowanie, szybkie myślenie i adaptacja do szybko zmieniających się warunków. Były one kamieniem milowym, który ukształtował przyszłość gier wideo, a ich wpływ jest odczuwalny nawet w najnowszych produkcjach. Czarno-białe gry retro z lat 80-tych to nie tylko nostalgia, to fundament, na którym zbudowano dzisiejszą kulturę gier.