darmowe gry online
gry online logo menu1 menu2 menu3 menu4 menu5
Kategorie

Goodgame Empire Zamek

Gry / Gry logiczne / Zuma


strzałka enter   / Typy gier / Zuma / Zuma


Zuma

Liczba zagrań:

82122

Oceń grę:

obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek

Ocena: 4,31 (625)Pytajnik

serce duze caleserce duze caleserce duze caleserce duze caleserce duze 14

Gra nie działa?

Zgłoś problem

Pełny ekranPytajnik

Pełen ekran

Podobne gry              Oceń grę: obrazekminiobrazekminiobrazekminiobrazekminiobrazekminiPytajnik               Zgłoś problem min               Pełen ekran minPytajnik                   Pytajnik


Sterowanie

Myszka
Spacja: Zmiana koloru kulki


Opis gry

Wrzucaj kulki do łańcuchów. Gdy utworzysz trzy lub więcej tego samego koloru, znikną. Nie dopuść do tego, by kulki dostały się do końca ścieżki połknięte przez czaszkę. U góry masz pasek, oznaczający ile jeszcze kulek znajduje się w "magazynie". Kiedy będzie zapełniony i zielony, nowe kulki przestaną się pojawiać. Czasem na jakiejś kulce pojawia się symbol bonusu. Zlikwiduj ją, by go otrzymać.







Zuma - podobne gry

Zuma's Revenge

Zuma's Revenge

serce caleserce caleserce caleserce caleserce puste (218305)
Bird's Town

Bird's Town

serce caleserce caleserce caleserce 34serce puste (25329)
Astroshooter

Astroshooter

serce caleserce caleserce caleserce 34serce puste (36147)
Kung Fu Zuma

Kung Fu Zuma

serce caleserce caleserce caleserce polserce puste (22653)
Honey Trouble

Honey Trouble

serce caleserce caleserce caleserce caleserce puste (22016)
Pokaż wszystkie gry typu zuma





Podziel się grą

Spodobała Ci się ta gra? Podziel się z innymi! Skopiuj i wyślij znajomym poniższy link na e-maila, forum, blog, gg lub inne, niech oni też zagrają!




Poleć tę grę




Komentarze
strzałki komentarze

Dodano: 2015-05-15 - 21:27 przez Bombelek

nie wiem jak jaka to gra ;P

Dodano: 2014-01-22 - 13:00 przez ja to jak zwykle ja

ile to się ładuje czekam 7 godzin od 10:00 do 17:00 i nic japier......

Dodano: 2014-01-22 - 11:44 przez ja

nie chce się włączyć!!!

Dodano: 2013-10-20 - 11:37 przez kinguska9596075

** mi się juz 30 min!

Dodano: 2013-08-14 - 17:30 przez gość

Bo serwery zostały zamknięte, a ten kto to dodał nie usunął.

Dodano: 2013-05-08 - 18:27 przez tomber12

Kur... ile to się ładuje

Dodano: 2013-05-05 - 12:11 przez wercia

nie chce się władować :(

Dodano: 2013-04-06 - 22:44 przez kacper

ładuje sie 36min. i jeszcze sie nie włączyła

Dodano: 2013-03-30 - 14:10 przez daniel

glupia laduje sie 15 razy :(

Dodano: 2013-03-23 - 16:08 przez seba777

ile można czekać !

Dodano: 2013-02-24 - 19:29 przez piesek 7

ile można czekać

Dodano: 2013-01-19 - 11:07 przez krzs234

Ładuje sie jakby chciało a nie mogło

Dodano: 2012-12-31 - 22:15 przez erf

ładuje i ładuje ile to do jasnej

Dodano: 2012-12-23 - 10:07 przez ile sie ładuje

ile sie ładuje

Dodano: 2012-11-03 - 14:15 przez ??????????

zalezy kto ma komputer

Dodano: 2012-11-02 - 16:51 przez Sandrunia

Ale wolno się ładuję.kurcze!!

Dodano: 2012-10-20 - 17:37 przez lpl

no jak sie laduje 24godziny najlepiej!!!!!!1

Dodano: 2012-08-26 - 12:58 przez lkjhgbvcfdx

co za gowno ladoje sie ladoje beznadzieja zaczyna mnie to wkur**** chociaz nawet nie mam tu postaci ale chcialem sobie zrobic :D

Dodano: 2012-07-30 - 15:43 przez was

kur.. czekam 10minuti sie nic nie załodowało1!!!!!!!!!!!

Dodano: 2012-07-27 - 17:10 przez Czapla

SIEMA***

Dodano: 2012-07-26 - 15:26 przez damian231

jest fajna

Dodano: 2012-06-08 - 13:24 przez norbertziom

ile się ładuje lol

Dodano: 2012-06-04 - 16:06 przez japie*****

** ile się to ładuje

Dodano: 2012-05-29 - 15:25 przez Xenon_12

Japier... ile sie to ładuje!!!

Dodano: 2012-05-28 - 16:57 przez Lol

Ile sie to ŁADUJE?!!!

Dodano: 2012-05-23 - 00:00 przez GGS Senior

W marcu br. roku ta gra została usunięta przez prawowitego właściciela Good Game Studios o. o. a. mrs. Wawrzinek, z powodu braku zainteresowania nią (nie zarabiała na siebie) Planowane jest wpuszczenie nowej gry "Żywioły" jak kto woli "Natura". Oparta na tych samych zasadach gry.

Dodano: 2012-05-19 - 22:43 przez _matrixxx123_

siemka

Dodano: 2012-04-13 - 16:53 przez bezi100

no naprawde szybki loading.zaczyna mnie wk****ać to oko!

Dodano: 2012-04-05 - 11:22 przez master

fan pak

Dodano: 2012-03-27 - 18:28 przez misiu_kruk

mam windows7 a mi się długo ładuje

Dodano: 2012-03-15 - 14:58 przez Kolindros

ej ta gra fajna ale mi się ładuje 2godz a mam wiste system i neta 8

Dodano: 2012-03-11 - 17:10 przez Lyczek12

ja piernicze ile to się może ładować ?!!!!!

Dodano: 2012-03-03 - 11:08 przez Voldek

Mi jak się ładowało to kliknąłem na pasek i szybko sięę ładuje.

Dodano: 2012-02-22 - 15:12 przez dfdh

no ile ładuje

Dodano: 2012-02-22 - 14:30 przez d

długo się ładuje

Dodano: 2012-02-08 - 16:58 przez vvvvvvvv

debile to nie dziala

Dodano: 2012-02-03 - 08:51 przez szymon

ile sie ładuje?

Dodano: 2012-01-11 - 10:08 przez CrisRonaldo

działa wgl?

Dodano: 2012-01-02 - 16:14 przez gracz000

zal czemu tak długo sie ładuje czekam już 1 godzine i dalej nic

Dodano: 2011-12-26 - 13:20 przez 5458846

ale dlugo

Dodano: 2011-12-25 - 18:45 przez 652525

nie laduje sie

Dodano: 2011-12-21 - 18:09 przez XXX565

Super Gra Zafajna

Dodano: 2011-12-19 - 19:18 przez CrisRonaldo

Ale długo:O

Dodano: 2011-12-18 - 09:00 przez CrisRonaldo

Ale długo:O

Dodano: 2011-12-16 - 15:17 przez woziu

to jest***

Dodano: 2011-12-11 - 19:05 przez koks

ile to się ładuje

Dodano: 2011-12-03 - 09:57 przez luki

ja niemoge jak to sie długo ładuje

Dodano: 2011-10-29 - 10:47 przez Kamil11223

długo się ładuje ;0

Dodano: 2011-10-19 - 16:33 przez Dzezik

Kiedy będą otwarte te ,,NOWOŚCI"?

Dodano: 2011-09-19 - 18:07 przez Dzezik

Od kiedy i czy można do gildii?

Dodano: 2011-08-14 - 17:21 przez kulfon

Siemka jeśli ma ktoś do oddania konto pisać na gg 12715604 przyjmę każde konto.

Dodano: 2011-07-29 - 10:00 przez flayke

oddam konto 13 lvl bardzo dobre nick flayke a hasło ziom

Dodano: 2011-07-22 - 11:27 przez XD

jaki trzeba pieć poziom rzeby mieć gildie prosze napiszcie

Dodano: 2011-07-13 - 12:27 przez dsxs

jak dolonczyć do gildi

Dodano: 2011-06-27 - 08:46 przez xenono24

super goodgame heroes

Dodano: 2011-04-23 - 12:44 przez BOSSLOS

ja do gildi???

Dodano: 2011-04-19 - 12:11 przez Fone

poryta gra nie chce się ładować wolę pograć w margonem

Dodano: 2011-04-14 - 13:11 przez 1111

co trzeba zrobić by ta gra goodgame heroes szybciej się naładowała

Dodano: 2011-04-14 - 09:27 przez Diektierov

jak sie dostac do gildii?

Dodano: 2011-04-13 - 16:34 przez sas

noooooo

Dodano: 2011-03-21 - 16:37 przez XenoN024

niezla gra

Dodano: 2011-03-11 - 19:03 przez sebek

to glamnie to jest fajna gra

Dodano: 2011-03-10 - 07:56 przez zeltrax

elo wam ja się nazywam koksowaniec5 i jade wszystkich moich przyjaciół a w grze sf game też nazywam się koksowaniec5 i mam 55 lub już 56

Dodano: 2011-02-28 - 15:57 przez XenoN024

siema

Dodano: 2011-02-27 - 15:22 przez heniekGD

xD

Dodano: 2011-02-27 - 13:45 przez Juliadog361

może mi się włączy potem pogram w goodgame mafie

Dodano: 2011-02-22 - 21:08 przez 1111

nie wlancza sie

Dodano: 2011-02-22 - 16:01 przez Ania

Jak to wlaczyć ??

Dodano: 2011-02-07 - 11:37 przez master

SIEMA

 

Dodaj komentarz do gry

Nick:

Treść komentarza:

Przepisz kod z obrazka:

token

Komentarze, które są zlepkiem liter, słów będą usuwane.
Komentarze, które są obraźliwe, uwłaczają innym osobom lub są pisane na szkodę serwisu lub jego użytkowników będą usuwane z możliwością zablokowania komentowania lub całego serwisu dla komputera, z którego taki komentarz wysłano.

Po dodaniu komentarza ta strona zostanie przeładowana!


najlepsze projekty stron

Serwis z grami online przesyłanymi przez użytkowników. Zapraszamy wszystkich do grania, oceniania i komentowania. W celu przekazania nam sugestii, problemów i informacji prosimy skorzystać z narzędzia Kontakt. Data powstania witryny: kwiecień 2010.

Kontakt | Informacje i warunki | Top Gry | Najczęściej grane | Dodaj grę | Klikarnia - darmowe gry online | Mapa strony

Klikarnia - Copyright 2010