Symon jest sparaliżowany i przykuty do szpitalnego łóżka. Kiedy zasypia, ujawniają się jego stłumione emocje i pragnienia, powiązane z sytuacjami z jego przeszłości, których ze względu na aktualny stan zdrowia już nigdy nie będzie można zmienić, lub naprawić. Najbardziej żal jest rzeczy, których się nie zrobiło ze względu na brak czasu i natłok obowiązków, jak na przykład planowana kolacja z ukochaną, dzieci, których się nigdy nie miało i wiele innych. Wiele kłamstw popełnionych ze strachu chciałoby się odwrócić. Wkrocz do świata snu Symona, by wniknąć w jego podświadomość i choć tam wypełnić najważniejsze w życiu rzeczy. Tamten świat jest zupełnie inny za każdym razem gdy zasypiasz. Są inne przedmioty i postaci. Nie jest on całkiem logiczny, a interakcje różnych obiektów mogą być zaskakujące. Zbieraj przedmioty i wykorzystuj je na elementach otoczenia. Łącz posiadane przedmioty ze sobą w celu zmiany ich właściwości. Te świecące przedmioty są ważne. Kiedy już zdobędziesz wszystkie trzy, zanieś je do łóżka, by wypełnić cel pojedynczego snu.